Stella og Castor Kompetansesenter

Publisert av Mariann Valla den 08.11.21.

Stella og Castor kompetansesenter ønsker å bidra til å styrke muligheter til selvutvikling og deltakelse i storsamfunnet. Senteret ønsker å fremheve hver enkelt, uansett bakgrunn og inspirere til å ta tak i egne utfordringer og finne gode løsninger. Gjennom veiledning, kurs og aktiviteter, samt mulighet for frivillig arbeid, gir senteret et helhetlig tilbud som bygger på ressurser og behov. Senteret skal gi informasjon, hjelp og støtte på veien mot målet.

Lions Club Sem gav 50-årsjubileumsgave sin i 2020 til Stella og Castor Kompetansesenter. Senteret har kun en ansatt og mange frivillige, så det er derfor mulighet for Lions å bidra og også finne nye medlemmer som er tilknyttet senteret.

President Gunhild Anthonisen takket Martine Seth med den tradisjonelle Lions-vasen.